Artikkelarkiv

Excel videregående kurs 27.-28. juni 2016

21.06.2016 12:06
Dette 2 dagers kurset retter seg mot personer som bruker Excel som regnearkverktøy, og som ønsker ytterligere fordypning i bruken av lister og pivotteknikk, samt bruk av formler og funksjoner.   Klikk her for mer informasjon og påmelding!  

Kurs i Microsoft Visio 11. april 2016

31.03.2016 07:34
Vi holder grunnleggende kurs i Microsoft Visio for Universitetet i Stavanger den 11. april 2016. Vi vil gi deg en god innføring i bruk av Visio, slik at du kan bruke programmet for å visualisere organisasjonskart, tidslinjer, forretningsprosesser eller andre ting du har behov for å...

KURS: Excel Pivottabell

30.12.2015 21:59
Vil du lære mer om hvordan du kan analysere store mengder data i Excel. Meld deg på kurs om hvordan du kan bruke Pivottabeller og Pivotdiagrammer for kraftig analyse av data! Kurs holdes for Universitet i Stavanger den 2. februar 2016. Klikk her for mer informasjon og påmelding! 

Sosiale Medier for bedrifter - 27. august 2015 (Jørpeland)

07.08.2015 19:16
KURS Sted: Kommunestyresalen på Jørpeland, Rådhusgaten 8, 4100 Jørpeland Dato : torsdag 27 august 2015 : Klokken 17:00 - 21:00 Hvordan kan man som etablerer og bedrift nyttiggjøre bruk av sosiale medier som Facebook, YouTube, Instagram og Twitter. Det har skjedd en digital revolusjon de seneste...

Lær å lage profesjonelle websider

18.05.2015 13:55
Vi avholder kurs for Skape på tirsdag 19. mai på Vikeså. På kurset vil vi vise deg hvordan du ved hjelp av Webnode kan lage din egen hjemmeside meget lett. Webnode-verktøyet gjør det mulig å få laget en fullt funksjonelt hjemmeside bokstavelig talt på et par minutter. Meld deg på her!

Finn oss på Facebook

24.03.2015 21:13
Vil du følge oss på Facebook? Du finner oss her: www.facebook.com/aktivkunnskap

Aktiv Kunnskap på LinkedIn

22.01.2015 11:21
Vi har nå opprettet en bedriftsside på LinkedIn. Hvis du er på LinkedIn kan du gå inn og følge oss der også! Her er link til vår bedriftsprofil på LinkedIn.    

KURS: Lag profesjonelle websider for din bedrift - 5. februar 2015

13.11.2014 20:19
På kurset vil vi vise deg hvordan du ved hjelp av Webnode kan lage din egen hjemmeside meget lett. Webnode-verktøyet gjør det mulig å få laget en fullt funksjonelt hjemmeside bokstavelig talt på et par minutter. Kurset holdes i Stavanger på Måltidets Hus (iPark). For mer informasjon og påmelding...

KURS: Sosiale Medier - 22. januar 2015 (Stavanger)

13.11.2014 20:17
Hvordan kan man som etablerer og bedrift nyttiggjøre bruk av sosiale medier som Facebook, LinkedIn, YouTube og Twitter. Det har skjedd en digital revolusjon de seneste årene med hensyn til nye metoder for å bygge nettverk, og det er viktig for bedrifter å se på hvilke muligheter som finnes for å...

Spørsmål og forslag